Eurocrop 2008
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Convention de scrapbooking
 
AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + Casque filaire ...
29.99 € 49.99 €
Voir le deal

 

 Voorstelling

Aller en bas 
AuteurMessage
natalia
Admin
natalia


Nombre de messages : 381
Age : 42
Localisation : Vilvoorde
Date d'inscription : 21/10/2006

Voorstelling Empty
MessageSujet: Voorstelling   Voorstelling Icon_minitimeSam 27 Oct - 21:27

Voorstelling Dsc_0310


Hallo ! Ik ben Nancy, 29 jaar en ik woon in het midden van Nederland samen met mijn vriend Pascal en onze 2 hondjes Smokey en Twister. Ik heb 2 nationaliteiten te weten : de Franse (omdat mijn moeder Francaise is) en de Nederlandse. Een groot deel van mijn familie woont in Frankrijk (in de buurt van Nancy, Meurthe & Moselle) en ik probeer hen zoveel mogelijk te bezoeken. Dit is ook de reden dat ik naast Nederlands ook bijna vloeiend Frans spreek. Ik werk als secretaresse en mijn vrije tijd besteed ik vooral aan scrappen. De afgelopen maanden is mijn werk in verschillende magazines gepublicerd : « Idées de scrap » (Frankrijk), « Memory Makers » (USA), « Cards Magazine » (USA) en jullie kunnen mijn werk ook terugvinden in « Paper Crafts Magazine » (USA) in januari 2008. Ik zit momenteel in het Design Team van Junkitz. Een paar maanden geleden heb ik eindelijk besloten om ook een blog te beginnen (in het Engels) waar je mijn creaties en soms mini-workshops kunt vinden (http://nancyvandenberg.blogspot.com)



Ik ben al jaren creatief bezig, het is begonnen met 3D kaarten en andere kleine dingen. Maar na het bezoeken van een grote scrapbookwinkel, tijdens onze vakantie in Amerika in 2005, heb ik het scrapbooken ontdekt en ben ik netzoals veel mensen echt verslaafd geraakt ! Sindsdien is er geen dag voorbij gegaan zonder te scrappen !! Ik probeer elke dag een klein beetje te doen. Daarnaast vindt ik fotograferen ontzettend leuk. Het mooie aan deze hobby vind ik dat je op deze manier alle fases in je leven vast kunt leggen en er over een paar jaar nog eens op terug te kunt kijken.
Revenir en haut Aller en bas
http://taliascrap.over-blog.com
 
Voorstelling
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Voorstelling
» Voorstelling
» Voorstelling

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Eurocrop 2008 :: Vos animatrices/ Docenten :: Van den Berg Nancy (Nancypea)-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser